Forfatter
Tittel Skolen og de utfordrende elevene: om forebygging og reduksjon av problematferd
Språk
Eier
Klassifikasjon
Emne
År
ISBN 978-82-450-0343-7 82-450-0343-3
Tilgjengelige
Venteliste
*000 nam
*0019129
*008140503v a 00nob
*020 $a978-82-450-0343-7$bh.$cNkr 349.00
*020 $a82-450-0343-3$bh.
*080 $a376
*080 $a376.5
*082 $d371.93$2DDK-5
*100 $aOverland, Terje$d1940-
*245 $aSkolen og de utfordrende elevene$bom forebygging og reduksjon av problematferd $cTerje Overland
*260 $aBergen$bFagbokforl.$ccop. 2007
*300 $a323 s.$bfig.
*650 $aAtferdsvansker
*687 $aAtferdsvansker : Spesialpedagogikk
*687 $aProblemelever : Spesialundervisning
*687 $aProblemelever
*687 $aTverretatlig samarbeid
*687 $aLærer-elev-relasjoner
*687 $aForeldre-og-skole
*687 $aSpesialpedagogikk
*687 $aLærerrollen
*687 $aTilpasningsvansker
*687 $aMST
*687 $aAdferdsproblemer
*687 $aIntegrering
*687 $aAtferdsvansker : Spesialpedagogikk
*687 $aProblemelever : Spesialundervisning
*687 $aSpesialpedagogikk
*687 $aAtferdsvansker
*687 $aProblemelever
*687 $aLærerrollen
*691 $aatferdsvansker problematferd skolen tilpasset opplæring forebygging relasjoner problemadferd elever skole samarbeid hjem skulen problemelevar atferd
*850 $aOVS
*850 $aOVS
*8564 $galias: URL$uhttp://www.fagbokforlaget.no/?isbn=978-82-450-0343-7
*8564 $galias: URL$uhttp://content.bibsys.no/content/?type=descr_publ_brief&isbn=8245003433
*8564 $galias: URL$uhttp://content.bibsys.no/content/?type=descr_forlagssentr&isbn=8245003433
*8564 $galias: URL$uhttp://content.bibsys.no/content/?type=toc&isbn=8245003433
*856 $uhttp://www.fagbokforlaget.no/?isbn=978-82-450-0343-7
*856 $uhttp://content.bibsys.no/content/?type=descr_publ_brief&isbn=8245003433
*856 $uhttp://content.bibsys.no/content/?type=descr_forlagssentr&isbn=8245003433
*856 $uhttp://content.bibsys.no/content/?type=toc&isbn=8245003433
*899 $aNorbok$bNB
*956 $qimage/jpeg$uhttp://innhold.bibsys.no/bilde/forside/?size=mini&id=LITE_150078861.jpg$3Omslagsbilde
^
Det finnes ingen anmeldelser for denne boken.
Klikk her
for bli den første til å gi din mening